عشق مطلب ارسالی ازمریم

عشق ممنوع

تقدیم به....

هر وقت همزمان عاشق دو نفر شدی دومی رو انتخاب کن چون اگه اولی رو دوس داشتی عاشق دومی نمیشدی



نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت10:00---26 مرداد 1391
b manam sar bezan
montazeretam


fatemeh
ساعت9:58---26 مرداد 1391
salam
ba in harfet moafegh nisam
shayad hichkodom khob nabashan .shayadam dovomi khob bashe.
in aslan doros nis
bayad bebini kodom mardtare


kiki
ساعت20:13---19 مرداد 1391
همیشه در ریاضیات ضعیف بودم.سالهاست دارم حساب میکنم چگونه من+تو شد فقط من

گلنوش
ساعت21:05---15 مرداد 1391
امـــــــ ــــروز دلـــــ ــــمیه جـــ ـــای خــــ ــــالی میخـــــ ــــواد
کیـــــ ــــلومتــــ ــــرها خــــ ــــالی
میخـــــ ـــواهم از تــــ ـــه دل داد بــــ ـــزنم
خـــــ ــــیلی پـــــــــــ ـــــــــــرم …

مرسی که اومدی پیشم عزیزم ...
رمضان مبارک


گلنوش
ساعت16:31---14 مرداد 1391
کم پیدایی نمیای دیگه قهر کردی بامن:
O
یا خوشت از وبم نمیاد کدومش منتظر جوابت هستم .


گلنوش
ساعت1:32---13 مرداد 1391

اپم خوندنش زیاد وقتتو نمیگیره میخوام بخونیش


گلنوش
ساعت1:31---13 مرداد 1391

اپم خوندنش زیاد وقتتو نمیگیره میخوام بخونیش


گلنوش
ساعت1:19---8 مرداد 1391
…..*..lovel…*
…..*..lovelovelo…*
…*..lovelovelove….*
..*.lovelovelovelove…*…………….*….*
.*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….*
*..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
*.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
.*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…*
..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…*
…*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…*
…..*….lovelovelovelovelovelovelov…*
……..*….lovelovelovelovelovelo…*
………..*….lovelovelovelove…*
……………*…lovelovelo….*
………………*..lovelo…*
…………………*…..*
…آآآآآآآآآآآآآپم


گلنوش
ساعت1:09---8 مرداد 1391
خب من اول فکرمیکردم تو 20 یابیشتر از اینا سالت باشه ولی وقتی پروفایلتو دیدم خیلی تعجب کردم .
ببین تو 15 سالته اونوقت شکست عشقی خوردی
مطالب وبلاگت عاشقانه هستش نسبت به سنت زیاد بزرگونه مینویسی


گلنوش
ساعت23:41---6 مرداد 1391
بس که دیوار دلم کوتاه است...

هرکه از کوچه تنهایی من می گذرد ،

به هوای هوسی هم که شده ....

سرکی می کشد و می گذرد!!!!


پاسخ:خیلی قشنگ بود یه سوال از همه فکر میکنید من چن سالمه برین پروفایل میفهمین ولی اول حدس بزنیین


گلنوش
ساعت19:33---6 مرداد 1391
عااااااااالیییییییی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 7 مرداد 1391برچسب:,ساعت10:41توسط | |